سایت موزیک تعزیه

سایت موزیک تعزیه

اولین مرجع رسمی دانلود و توسعه ریتم ها و نواهای مذهبی ویژه عزاداری
سایت موزیک تعزیه

سایت موزیک تعزیه

اولین مرجع رسمی دانلود و توسعه ریتم ها و نواهای مذهبی ویژه عزاداری

پکیج مجموعه ریتم ها و نواهای مذهبی


   پکیج سمپل ها و ریتم های مذهبی ویژه ماه محرم  










 
   


نظرات 4 + ارسال نظر
کرمزاده 11 تیر 1401 ساعت 22:21

من دنبال صدای ریتم های طبل ریز خالی برای تعزیه هستم تا با این ریتم طبل ریز بشه جای خالی طبال در تعزیه رو پر کنه و به همراه این نوع ریتم طبل ریز بشه تو تعزیه ترومپت رزمی زد
آیا همچین ریتمی وجود داره
پولش هر چی باشه پرداخت میکنم.

محمدصادق 11 آذر 1398 ساعت 00:59

واقعا عالی بود این پکیجتون خیلی وقته دنبال همچین چیزی میگشتم دمتون گرم اقا

سلام خواهش میکنم نظر لطف شماست

فرهادی 4 فروردین 1396 ساعت 16:30

اقا ممنون واس گروهمون دنبال همچین ریتم های طبل و سنجی بودم.تشکر

پویا 17 اسفند 1395 ساعت 19:35

دمتون گرم خیلی عالی بود.دنبال همچین چیزی میگشتم

خواهش میکنم آقا پویا نظر لطف شماست

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد